باتری اصلی و تقویت شده آیفون ایکس iPhone X / 10 فونی شاپ

با در نظر گرفتن کاهش تدریجی کیفیت باتری، خرید باتری اصلی آیفون X و یا باتری تقویت شده کوفنگ آیفون X اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. حالت L شکل باتری آیفون ایکس سبب بزرگ تر شدن و افزایش ظرفیت آن شده است. گوشی آیفون X ظرفیتی برابر با 2716 میلی آمپر ساعت دارد. از این نظر این باتری از هر دو باتری هم نسل خود، یعنی باتری آیفون 8 و باتری آیفون 8 Plus، برتر است. از نظر عملکردی نیز باتری iPhone X بهتر از آیفون 8 عمل می کند؛ اما این ظرفیت بیشتر سبب قدرت بیشتر آن در مقایسه با آیفون 8 پلاس نشده است.

باتری آیفون x

مقایسه ظرفیت باتری iPhone X

باتری تقویت شده آیفون X از نظر ظرفیتی جزو پیشتازان باتری های آیفون تا نسل خود بوده است. البته از باتری آیفون XS که یک سال بعدتر نیز معرفی شده ظرفیت بیشتری دارد. با این وجود باتری هایی از نسل قبلی هم چون باتری آیفون 6 Plus ظرفیت بالاتری دارند. ذکر این نکته نیز حائز اهمیت است که وجود تراشه A13 Fusion و تغییرات ساختاری ایجاد شده، بر کیفیت باتری آیفون X افزوده اند.

باتری آیفون x

مقایسه استقامت باتری آیفون X

بر اساس آمار رسمی ارائه شده از سوی اپل، باطری گوشی آیفون X هنگام پخش فیلم و ویدیو تا 13 ساعت شارژ نگه می دارد. هنگام پخش موسیقی میزان دوام باطری آیفون X تا 60 ساعت برآورد شده است. شما هم چنین تا 12 ساعت با اینترنت LTE می توانید بی وقفه وبگردی کنید. استقامت باطری iPhone X هنگام مکالمه 3G نیز 21 ساعت ارزیابی شده است. در جدول زیر، میزان دوام باطری آیفون ایکس از نظر موارد ذکر شده با تعدادی از باتری های آیفون دیگر مقایسه شده است. در اکثر موارد ذکر شده، این باتری جایگاه قابل قبولی را کسب می کند.

باتری آیفون x

شارژ باتری آیفون ایکس

از همین سال (2017) باتری های آیفون به قابلیت شارژ وایرلس مجهز شدند. این مورد از جمله مواردی بود که به عنوان ضعف آیفون نسبت به گوشی های اندرویدی عنوان می شد؛ از این رو اپل این امکان را در نسل جدید گوشی های خود قرار داد. کاربران می توانند با خرید پد مورد نیاز با توان 7.5 واتی باتری تقویت شده آیفون ایکس خود را شارژ کنند. برای شارژ کامل باتری آیفون X با شارژر معمولی براساس آمار بدست آمده، 189 دقیقه وقت مورد نیاز است. درحالیکه این رقم برای آیفون 8 پلاس 178 دقیقه و برای آیفون 8 تنها 148 دقیقه عنوان شده است.در مقایسه با سایر برندها نیز زمان بسیار بیشتری برای شارژ شدن نیاز دارد. این مورد به عنوان یکی از معایب اصلی باتری iPhone X عنوان شده است.

باتری آیفون x

 

همچنین شارژر اورجینال آیفون x موجود می باشد که در صورت تمایل میتوانید اقدام به خرید نمایید.

 

مشکلات رایج باتری آیفون X

اپل در سال های اخیر برای بهبود کیفیت باتری آیفون های خود، اقدامات مثبت زیادی انجام داده است. باتری های آیفون از لحاظ عددی چندان ظرفیت بالایی ندارند. باتری آیفون X نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در مقایسه با سایر باتری های هم دوره خود، ظرفیت بسیار پایین تری دارد. با این وجود به دلیل هماهنگی سخت افزاری بیش تر و استفاده از فناوری های پیشرفته تر، این دسته از باتری ها از طول عمر بالایی برخوردار هستند. اما باتری های آیفون نیز ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند. در این بخش به بررسی 2 مورد از رایج ترین مشکلات آن ها خواهیم پرداخت.

https://fonishop.com/product/iphone-x-battery/




می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

    نظرات

    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: